mandag, september 09, 2024

Dagbok 2024: 9.september


 Klokka er no 18.32, temperaturen ute er+12 grader og det har regna i heile dag, trur eg-og skodda er sid og tett. No har eg vore ein tur på Vernet, eg har tatt fri i 3 dagar, så i dag syntest eg det var lett å gå.

For mange år sidan kjøpte Nils og eg like regnjakker. Av ein eller annan grunn har begge jakkene blitt hengande nede i kjellaren, nesten ubrukte. Ein dag i førre veka tok eg den eine og brukte ute i hagen, og eg fann ut at den var fullt brukbar. I dag tok eg den på meg og gjekk på Vernet, der er store gode lommer og hette etc. Skikkeleg god å ha på tur. Litt stor var den, men det var kanskje Nils si? Det skal eg undersøke.

Då eg stod opp i dag var eg frisk og rask, og det er eg framleis. Men noko gale eg det no alltid.No er det ryggen min som er verst, særleg viss eg sit i ro og strikkar ei stund, og det gjer eg no. Elles har eg ikkje gjort så mykje i dag, berre vaska litt klede, rydda litt i skuffer og skap etc- Apropos skuffer så var eg himlande glad i dag då eg fann ein 30  cm lang linjal i ei skuffe, for det var noko eg sakna, har hatt berre ein liten stubbe av ein linjal, og ikkje nok med det- der var ein linjal til samme sorten så no er eg godt hjelpt.

Til middag i dag kokte eg risgraut, for eg ville bruke opp noko melk eg hadde.

I morgon skal Marit og eg på trening, så får eg sjå om fysioterapeuten har noko å hjelpe ryggen min med. Det er ikkje lett å trene ryggar, det veit eg frå før. I dag var det slik at når eg styrte med noko, var det bra, men når eg strikka vart det låkt. Og eg har no så lyst å strikke.

Hagen får eg ikkje gjort noko med så lenge det er så vått, men der er mykje godt arbeid på vent.

                        

               Det var ikkje vidare god utsikt i dag, men slik kan det også vere.





Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.september

No er klokka 17. 50, temperaturen ute er + 21grader og det har vore ein nydeleg sommardag- Eg vakna som vanleg litt tidleg, men luska ut på ...