fredag, september 06, 2024

Dagbok 2024: 6.september

 Klokka er  no 19.40, temperaturen ute er +20 graderC, og det har vore ein nydeleg sommardag. Føremiddagen gjekk med til helgavask og førebuing til tur. Margrete spurde i går om eg hadde lyst å vere med på tur i dag, og det var ikkje nei i min munn. Eg seier ofte at eg saknar bilturane som Nils og eg hadde rundt omkring,ofte utan mål og meining. 

Så i dag fekk eg in slik tur, i lag med Margrete, Amanda og dei to yngste hundane Albert og Dennis. Margrete ville ut mot havet, og det var ikkje meg imot. Eg likar så godt å sjå utover havet,

Eg angrar på ein ting og det var at eg skulle hatt med kart, det hadde eg alltid når NIls og eg farta omkring. For då visste eg kvar vi var og kvar vi skulle. Heldigvis var Margrete meir kjend enn eg. Men eg hadde no vore dei fleste stadane før eg også, sjølv om eg ikkje kunne finne vegane tilbake..

Vi starta med å køyre ut til Runde, det var ein del skodde over havet, men somme gonger kom sola fram. Det var ikkje noko spesielt vi skulle der, berre sjå oss litt omkring og sjå utover "havet"-og så måtte hundane få strekk på beina dei også.

Det var mykje skodde somme stader, så det var litt spennande å fare over dei høge bruene i relativt dårleg sikt. Men Margrete greidde det fint. Ho er ein flink sjåfør-

Runde i skodde og sol.

Eg trur ikkje eg kan gjengi køyreruta våt heilt rett, men vi var i alle fall innom Fosnavågen før vi reiste ut til  Kvalsvik.     Der var det nokre digre sauer som gjekk og beita, og litt lenger ute var det eit fyrtårn, Margrete gjekk ut dit, men ikkje vi andre. Margrete har ei som som ho jobbar i lag med som er der ute frå og hadde fortalt om ei grav frå bronsealderen(?)som vi trur vi såg.


I Kvalsvik såg eg nokre store digre sauer, vi trudde det mått vere villsauer


Så var vi tilbake i Fosnavåg, der vi fann ein Kina-restaurant og fekk oss middag. Etter maten og litt fotografering, køyrde vi beine vegen heim- og vi var førnøgde med dagen.-

Takk til Margrete, Amanda, Albert og Dennis, for ein kjekk dag-


                                          Margrete i Fosnavåg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.september

No er klokka 17. 50, temperaturen ute er + 21grader og det har vore ein nydeleg sommardag- Eg vakna som vanleg litt tidleg, men luska ut på ...