søndag, august 25, 2024


 Klokka er no 16.41, temperaturen ute er +12 grader C og det har regna meir og mindre i heile dag.

Eg likar ikkje innedagar om "sommaren", eg misser heilt humøret. No har eg gått ein runde på Vernet i dette veret og det er no litt betre enn å sitte pal inne. Eg har sete ein del med datamaskina og spansken i dag , men ein bli no lei av det også. Det er tusen ting eg kunne ha gjort viss eg ville. Så eg får skulde på meg sjølv. Til middg i dag kokte eg risgraut for å få brukt opp melka før den går ut på dato. Eg har ikkje sett så mykje på TV i dag, eg har ikkje strikketøy og likar ikkje å sitte med hendene i fanget. Men eg skal no raske i hop litt garn så eg kan få begynt på  eit par lestar for eksempel.

Marit har vore i barnedåp i dag, ho var liksom "oldemor" til babyen. Eg har passa Lollo, katten hennar, men eg må slutte å gi den mat på trappa mi, der er skummelt mange kråker og skjorer som fer med godbitane. Eg har tatt dei nærmast på fersken.

Eg håper verkeleg at vi får fine dagar så eg får gjort det eg skal ute. Må snart ein tur på VØR igjen, eg har fleire sekker med plommegreiner t.d.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.september

No er klokka 17. 50, temperaturen ute er + 21grader og det har vore ein nydeleg sommardag- Eg vakna som vanleg litt tidleg, men luska ut på ...