fredag, august 23, 2024

Dagbok 21024: 23.august


Klokka er no18.23, det er overskya og ca 16 grader C. Det har for det meste vore opplett i dag, men der kom ei lita byge på føremiddagen. Sola har eg ikkje sett mykje til.
Fredagen er vaske-og rydde-dagen min, så i dag har eg både vaska golv, støvsuga og tørka støv. Det blir helst lite gjort inne om sommaren.
Eg måtte ut og å plukke plommer i dag også, men mesteparten var ikkje etande for folk. Eg gleder meg til eg skal til å klippe greiner etc.
Då eg var ferdig med desse jobbane. Prøvde er å få til meir  på Sudokuen  min, men eg er langt frå i mål enno.Litt mat vart det også, men eg var lens for brød, så det blei ein liten tur på butikken. Berre kjek det, når ein har ein liten Yaris. Deretter vart det ein tur på Vernet, møtte ingen eg kjende i dag. Gjekk ein liten tur rundt huset då eg kom heim, trist å sjå at det alt er haust, og plantane visnar og må klippast ned etc. sommaren har  eit kort liv.Det er vemodig med haust, men eg synest eigentleg det er den finaste årstida når veret er bra. 
Eg skal ikkje gkjere så mykje meir i dag, men eg prøver på sudokuen igjen, det er god hjernegymnastikk-og det trengst. 
Så blir det vel TV og strikketøy- Den tida eg var i jobb, var fredagskveldane dei beste-å sjå fram til ein heilt fri dag, på laurdag. Søndagen vart det som regel å førebu mandagen. 

Leonardo har hatt ein pause, men kjem sterkt tilbake

Eg hugsar aldri namnet på denne raude rosa, men fin er ho.


.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 20.september

 Klokka er no18.41, temperaturen ute er 13 graderC. Eg vart skuffa då eg stod opp i dag, inga sol var å sjå og skodda låg heilt ned på jorda...