lørdag, august 31, 2024

Dagbok 2024: 31.august


 

Klokka er no 20.05, temperaturen ute er +13 grader C, og eg trur det har vore opplett i heile dag, Sikker er eg ikkje for det har vore så mykje styr i dag.

Eg hadde bestemt meg for å fare til Volda tidleg på føremiddagen og kjøpe garn, før det  vart altfor mykje trafikk. Eg kom meg av garde, men trafikk var der-rikeleg av..

Eg fekk kjøpt lestegarn og ein ny pakke med bambus-pinnar -kan vere greit å ha dobbelt opp.

Eg bala for å få sjå bryllaupet i Geiranger på TV-en, så det vart til at eg såg på PC-en i staden, mens eg strikka og strikka. Eg har vore utan garn eit par dagar, så det var godt å få strikke igjen.

Elles har eg gjort ingen ting, eg gjekk ein tur på Vernet i dag også mens eg venta på Solveig som ville komme ein tur i dag.

Ho kom som planlagt og vi åt is og drakk kaffi etter hennar ønske. Godt å få prate litt om ditt og datt. No kjenner eg at eg er litt svolten, men det er eg no nesten støtt. Det blir vel meir å få når det lid på.

Eg kan fortelje at Einar, barnebarnet mitt, snakka med brud og brudgom m.fl. i går, som utsending frå avisa. Det blir vel å lese om det i Sunnmørsposten. Eg håper eg får sjå meir frå bryllaupet på TV no i kveld.

Og i morgon begynner vi på første haustmånaden.

     


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.september

No er klokka 17. 50, temperaturen ute er + 21grader og det har vore ein nydeleg sommardag- Eg vakna som vanleg litt tidleg, men luska ut på ...