fredag, september 08, 2023

Dagbok 2023: 8. september


                                                                   Frå kvilebenk nr. 3

Klokka er no18.40, temperaturen ute er no + 25 grader, så då har den gått ned frå 27grader

I dag har eg vore husmor og gjort meir husarbeid enn vanleg- Eg har vaska og støvsuga heile leilegheita mi, vaska klede etc. Eg jobba så sveitten sila, trudde eg, men det var før eg hadde sett på gradestokken. Eg laga meg ikkje skikkeleg middag i dag, det hadde eg eigentleg ikkje lyst på. Etter å ha sett på vaskemaskin nr. 2 og starta oppvaskmaskina, tok eg ein tur på Vernet. Det var då eg oppdaga kor varmt det var ute.

No har eg lagt i hop klesvasken og tømt oppvaskmaskina etc. etc. så no skal eg snart sette på TV-en og høyre om alt grusomt som skjer i verda. Eg har strikketøy, men veit ikkje om eg orkar å strikke ull-lestar i varmen. Eg har ikkje så mykje godt i hus no, så eg må på butikken i morgon.



Her går eg nesten kvar dag, og ofte møter eg folk som eg snakkar med. I dag snakka eg berre litt med eit par eg ikkje kjende-

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...