tirsdag, september 19, 2023

Dagbok 2023: 19.september


Klokka er no 17.20,temperaturen ute er + 10 grader og det regnar jamnt og trutt, og det har det gjort i heile dag. I dag måtte eg fare åleine på trening, for Marit kom ikkje heim frå Polen før langt på natt. Då eg kom heim visste eg ikkje kva eg skulle gjere i dag, det var i alle fall ikkje ver til hagearbeid så eg var glad for at eg hadde gjort så mykje i går. 

Eg gjekk no her og surra rundt litt for eg var ikkje sikker på kva tid Marit kunne komme ned. Det vart til at eg laga meg ein tidleg lettvint middag av diverse restar+. 
Eg tenkte at det kunne vere koselig med litt ovnsvarme så eg gjekk ned i tilbygget og henta eit stort nett med ruskeved. Eg gjekk vegen om vaskekjellaren opp trappa, men der hadde eg gløymt å låse opp døra i vindfanget, og kjellardøra går berre ein veg og det er utanfrå og inn. Ikkje hadde eg telefonen med meg så eg kunne ikkje ringe etter hjelp. Løysinga vart at eg måtte klatre ut vinduet på"gjesterommet". Det gjekk forbausande bra, men eg håper ikkje  at det var nokon som såg "oldemor" klatre ut av vinduet med føtene først. Det er ikkje et dagleg syn her.
Så kom Marit og eg fekk referat frå Polen-turen der dei hadde vore i bryllaup til Kjartan sin son. Eg fekk vite både om hotell, mat og skikkar i Polen som vi ikkje har her. Det er meir annleis der enn det eg trudde. Marit og eg drakk kaffi i lag heilt til ho fekk melding om at middagen var ferdig; då måtte ho opp att.
Så kledde eg på meg regnjakke og då vart det tur på Vernet i dag også- 
I morgon skal eg på kurs i data/telefon-bruk. Det er på biblioteket klokka 13.Eg veit ikkje kva tema dei startar opp med. Datamaskina fiksar eg bra, men telefonen likar eg ikkje. 
Eg skreiv ei melding til "Kjære Terje Kjøde" i dag og han har gjort det eg sa han skulle gjere, nemleg lære folk å bøye verb rett. Han har svart på FB.
Eg såg bilda frå bruktbutikken i Volda i dag. Der var mykje fint, men eg har dessverre nok frå før. Der var m.a. ein fin Tiffani-lampe. Og så var der ein globus-noko som eg har ønska meg heile livet men aldri kjøpt.


          Ein god dag kjem aldri for seint, står det på "plakaten" her. Eg tenkjer litt over kva det vil seie-eigentleg

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...