mandag, september 18, 2023

Dagbok 2023: 18.september

      Klokka er no18.50, temperaturen ute er +19 grader C, det blæs litt og regnar litt av og til.

På føremiddagen var det fin sol ei stund , så eg tok turen på Vernet tidleg. Men eg hadde kontakt med Rasmus på data først. Han hadde kjøp og betalt den nye varmepumpa som eg skal få. Eg har sjølvsagt betalt Rasmus tilbake. Her går det for seg på nettet. Grunnen til at han kjøpte den i sitt namn var at han fekk den billegare då, så eg tente eit par-tre tusen på transaksjonane.

I dag hadde eg tenkt å klippe plen viss det vart vêr til det og viss eg hadde bensin. Eg såg at ein av naboane klipte, men eg måtte først ladde opp batteriet og det tok ei tid. Eg fann ein slant bensin på kanna og etter litt kluss fekk eg klipt nedafor huset, men så vart det stopp.

Dermed måtte eg finne anna å gjere og det var ikkje vanskeleg Har ein hage, så har ein alltid noko å gjere. Etterkvar gjekk eg inn og åt middag, som var restar frå i går, Eg tok ein lang pause og felte av ein lest etc. Eg hadde sett batteriet på ladding og då det leid litt på gjekk eg ut og starta opp klipparen igjen og no var det ikkje problem. Eg begynte å klippe på skråninga og tenkte eg kunne halde på så lenge eg hadde bensin- og bensin hadde eg så eg fekk gjort ferdig klippinga. Nede på skråninga samlar eg ikkje opp. Og då eg kom inn att såg eg at Gudmund klipte ovafor garasjen min, det gjer han ofte og eg set pris på det, for han klipper mykje finare enn eg, og det er kjekt å ha det fint oppe ved vegen.

No har eg 4 store fulle sekker som skal på VØR, men eg plar vente til eg har 6.

I kveld/natt kjem Marit heim frå Polen. Katten Lollo har vore her med meg, ho vil aldri inn, men ligg på dørmatta og får maten sin på trappa.

I morgon er det trening, onsdag skal eg begynne på datakurs for eldre og torsdag er det trening igjen. Det er alltid noko å gjere, og kjem eg i beit for arbeid, kan eg berre begynne å rydde i garasjen. Kva tid er det haustferie for skule-elevar og lærarar, forresten?
 


Nede på murkanten her er det to store plantar, ein med gule liljer og ein Hosta. Det vart ein heil sekk full når eg klipte ned desse to, men det er så mykje betre å ta dei no enn til våren.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...