lørdag, juni 24, 2023

Dagbok 2023: 24.juni

 

Heilt til venstre på bildet ser vi Starevegen.

Klokka er no18.30,temperaturen ute er + 25 grader, sola skin og sveitten renn-men det er berre nydeleg.Eg kom nettopp att frå ein tur på Vernet, der oppe er det nesten alltid ein liten bris, og det kjem vel med.

Denne veka som no er slutt har eg fått gjort nokså mykje både inne og ute. I dag har eg gjort ingenting. Det einaste eg hadde på programmet var at eg skulle kjøpe meg ein ny "topp" til eg skal i selskap på måndag. Marit hadde også ærend på Aandahls, så eg venta til ho kunne vere med. Eg var ut på altanen og retta litt på nokre flakar som ikkje låg som dei skulle, og då måtte eg klippe vekk meir eføy. Eg hadde tenkt å kjøpe olje og ha på i dag, men slo det frå meg, for eg visste ikkje om der var tørt nok.

Vi kom oss no av stad, Marit og eg. På butikken ,som er stor er der veldig mykje varer og alle kleda er sorterte etter farge. Eg stod til slutt med to toppar som eg prøvde. Eg trudde eg skulle velje den eine, men så vart det den andre. Noko av det verste eg veit er å prøve klede på butikk-men må ein så må ein! Eg kom heim med ein heilt enkel topp, men eg likte fargane godt. Det var derfor eg tok akkurat den. Det er ikkje ofte eg kjøper meg nye klede-kanskje altfor sjeldan. Og no blir kleda også dyre, toppen min kom på 600kr

Eg tok meg litt mat då eg kom heim, og så skulle eg legge meg ut på solsenga. Vi hadde to slike, men den eine har eg skrota før, og no skal den eg har att få seg ein tur på vør, den også. Eg hadde lydbok med meg men så for sola vekk bak ei sky og det vart kaldt, så eg gjekk  inn att. Eg vart sittande her med kabal på maskina og lydbok på øyra, heilt til eg greidde å rive meg laus og gå tur. Der var lite folk på Vernet i da, eg var vel så å seie åleine.Eg likar å sjå på alt som veks der oppe, i dag var der kome revebjeller, og eg fekk skikkeleg sommarkjensle då eg såg at dei slo Åsmund-marka

Eg går og ser på hagen min, og nyt alt som blomstrar og er fint. Det er veldig frodig i år, menblomstrane held ikkje ut så lenge.Mange av buskene mine er avblomstra.

Eg likar rosa roser, og dette er den nyaste rosa eg har, men ei rose står berre ein dag før den visnar, men så kjem ei ny. No har det regna såpass at eg nok må begynne å reinske ugras igjen. Det er eit stillferdig arbeid som ein også kan gjere på helgedagar.

I dag fylle eldste barnebarnet mitt, Einar 36år, han og begge brørne er på tur til Gøteborg, der dei skal vere på ein konsert. Eg får håpe dei får ein kjekk tur -og eit minne for livet.
No skal eg sjå Dagsnytt, det er ikkje kjekt å sjå og høyre på korleis det artar seg i Russland og Ukraina. Eg trur det er dags for ein ny revolusjon i Russland

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...