fredag, juni 23, 2023

Dagbok 2023: 23.juni- Jonsokaftan

Klokka er n019.00,temperaturen ute er+19 grader og sola skin. Sist natt regna det mykje , og eg trudde dett skulle bli ein grå dag. Men så skein det opp.

I dag tok eg fredagsvasken på føremiddag, men vart tidleg ferdig, så eg fann ut at eg kunne gjere meir- Eg har mykje arbeids-lyst for tida. Eg fann ut at eg skulle gjere noko som eg har gjort berre ein gong før. Eg skulle løfte opp flakane som ligg på altangolbvet og spyle både flakane og plasten under. Det var ingen liten jobb og tungt var det også, men eg kom i mål. Viss det no blir opplett framover, kan det hende eg går laus og oljar inn fjølene. Eg brukte over to timar på  jobben i dag
 

Under arbeid

Ferdig
                                               

Eg hadde ikkje lyst på rømmegraut i dag også, men då eg var ferdig med jobben kunne eg ha ete kva som helst-så då vart det graut. Etter middag var eg opp til Marit og drakk kaffi med henne, men så måtte eg ta ein tur på Vernet, trur det var første turen denne veka.

                     Frå Vernet såg eg røyk frå bål på andre sida av bygda

                 No vil eg berre ønske alle ei god helg!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 9.mai : Kristi himmelfartsdag

Klokka er no16.47 , temperaturen ute er +10 grader, det har regna og  blése i heile dag; det var ikkje slik eg hadde tenkt at den ekstra fri...