søndag, juni 25, 2023

Bok nr.6 2023: Privatlivets fred

 

Eg les ikkje så mange bøker no, det blir til at eg ser TV i staden. Men så vart det fint ver og soling på altanen. Då er det kjekt med lydbok.

Det var heilt tilfeldig at eg las denne boka, men eg angrar ikkje på det. Den er morsom på ein satirisk måte.
Dei som er interesserte kan  lese på nettet -men les gjerne utan å vite noko på førehand. Eg likte denne.
Eg trur at veldig mange vil kjenne seg sjølv igjen  igjen. Denne boka var mykje betre enn eg hadde tenkt, og det var heilt tilfeldig at eg las den.

Den som kun tar spøk for spøk og alvor kun alvolig, han og hun har faktisk fattet begge deler dårlig.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...