onsdag, oktober 05, 2022

Dagbok 2022: 5.oktober

 


Klokka er no19.10, temperaturen er + 9 grader og det har regna i dag også, men ikkje så mykje som i går.

I dag har "Takmannen" gjort ferdig taket, og i morgon skal han ta ned stillaset, før han begynner på austveggen. Eg er glad for at det har gått bra så langt, eg har vore litt engsteleg for å ha ein 73-åring på taket- var redd han kunne dette ned.

I dag vart det ikkje gjort så mykje før middag, eg strikka ferdig lesteparet eg heldt på med, og så gjekk eg ein tur på Vernet,før eg dusja og vaska håret og kledde meg om til vi skulle på pensjonistmøte. Vi for herifrå før klokka var halv tre, for det er kjekt å ha ei pratestund først. Eg vart sittande mellom Jofrid Loftnes og Kirstin Graff.  Jofrid er blitt veldig gammal og tuslete, men ho er heilt klar i toppen, og det var nesten litt rørande at ho hadde med eit lite blad om Solund som ho hadde fått,- og gav vidare til meg.

Programmet i dag var ikkje så spennande, og særleg ikkje for meg som hadde gløymt å ta på meg høyreapparat. Det var snakk om gamle folk og kva dei trong etc. Det er ei som har jobba med "Leve hele livet" som snakka om det. Dette møtet var ikkje eit vanleg pensjonistmøte, men eit fellesmøte for pensjonistlaget og Eldrerådet, derfor hadde Toril Langlo eit innlegg om eldrepolitikken i kommunen. Passeleg interessant for folk som hadde gløymt høyreapparatet.

Så vart det kaffi, smørbrød og kaker, alt levert og laga av dei som går kokkelinja på Vidaregåande. For å vere heilt ærleg var ikkje maten så god som han såg ut. Dessverre tok eg ikkje bilde før vi var nesten ferdige å ete. Men det såg veldig nydeleg ut, og somt VAR det også.

                                                          Smørbrød med roastbeef

                                                                   Smørbrød med laks

                                                                               Kaker

Så var det underhaldning. Ein 80 år gammal nordlenning skulle kåsere om den nordnorske humoren- og det heldt han på med lenge. For å seie det slik. Oppturen kom då Marie og felespelaren gav oss ein NYDELEG konsert. Med t.d. Vãrmland du skjøna og Danny Boy.

Til slutt vart det trekt ut gevinstar på inngangsbiletten, gevinstane var lyngplantane som stod på borda. Kirstin vann ein, som ho gav til meg, og etterpå vann eg ein sjølv, så då hadde eg to.Så no har eg pynt på trappa.




Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...