torsdag, oktober 06, 2022

Dagbok 2022: 6.oktober


 Klokka er no 16.45, temperaturen ute er + 9 grader C og det regnar.Det har det for så vidt gjort i heile dag, men ei lita stund på føremiddagen skein sola såpass at eg trudde det ville klårne opp. Då kom også Brubakk og skulle jobbe. Han har helde på i heile dag, men no har han reist heim. Og den sola som kom fram vart fort vekke igjen. 

I dag skulle vi eigentleg vore på trening, men Ingvil er enno sjukmeld. Eg hadde belaga meg på å handle litt matvarer i dag, så eg hadde laga meg ei liste. Eg hadde tenkt å handle på KIWI; men begynte å tenkje på at eg kanskje skulle ha kjøpt bensin på bilen. Bensinmålaren er ikkje heilt i stad, eg kan ikkje lese av kor mykje bensin eg har, men når det er nesten tomt, får eg raud lys. Eg plar ikkje vente på det, men fyller i tide. Sist eg fylte betalte eg 430 kr, så då fann eg ut at eg hadde no fått nokre liter. Eg fylte i dag -for 430 kr akkurat som sist.Eg har kjørt ganske mykje i seinare tid-ja, alt er no relativt

Sidan eg var nede ved Spar handla eg der. Eg visste at dei hadde norske eple på tilbod, så det kjøpte eg + diverse anna som var på lappen min.

Då eg kom heim sette eg meg til å skrelle og skjere opp eple til eplekake. Det vart ei slik som eg brukar å lage, i ei stor avlang form. Etterpå laga eg ei grønsaksuppe med pølsebitar til middag. Då var kjøkkenet aldeles som bomba, men eg vaska opp for hand og rydda mens suppa kokte. Eg kan vere effektiv når eg må. Etter at eg hadde ete, sette eg meg inn og såg masse nyheiter på TV, Det var mykje om statsbudsjettet, men eg trur ikkje eg hugsar så mykje. Eg tek hugsetablettar kvar dag, men eg trur ikkje det hjelper så mykje.

Eg hadde tenkt eg skulle få gå ein tur i dag også, men vêret innbyr ikkje til slikt. Dessutan ventar eg på at Ingrid skal komme medeit batteri til brannvarslarane, for eg må sjå kva sort eg skal kjøpe. Eg er ikkje så godt inne i det, for Linda som budde her før var så flink å ordne alt slikt sjølv. Ho kjøpte det som skulle til og trekte det ifrå på husleiga.

Eg har ikkje gitt opp håpet på at eg kan komme meg ut ein tur. Eg synest det er tørke over heile verda-berre ikkje her. No kjem det litt sol igjen.

                  Det er ikkje att så mykje "rot" på tunet no lenger



Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...