torsdag, april 08, 2021

Dagbok 2021: 8.april

Klokka er no 17.18, temperaturen ute er + 4 grader det er nokre snøflukser på veg ned, men det har ikkje snødd så veldig mykje i dag. Naboen har fresa tunet mitt i dag også, så no kunne eg ha tatt ut bilen om eg ville. Eg spada vekk snø som låg framfor garasjen, så der er fritt leide. Eg lurte på å ta ein tur på Kiwi, men fann ut at det var ikkje så viktig. Eg har meir behov for å komme ned på ALTI.- Torsdagane brukar vi ikkje å trene før klokka 12.30, derfor tenkte eg at det var lurt å skrive årsmeldinga til Pensjonistlaget før trening. Eg sette meg ved storemaskina, leitte fram diverse papirer og fekk i hop ei årsmelding som eg kumnne printe ut. Eg var nøgd med det eg hadde gjort, så eg dusja, vaska håret og hadde på meg treningsklede. Først då gjekk eg inn på FB, og der hadde Marit skrive at treninga var avlyst, eg hadde ikkje sjekka telefonen, så eg visste ingen ting. Marit hadde også fått med seg atdet var 13 nye smitta i Ørsta. Det er vel det meste som har vore her på ein gong. Når ein ikkje har planlagt dagen blir det som regel berre surr, men i dag tok eg meg sjølv i nakken og sa at det minste eg kunne gjere var å vaske og rydde kjøleskapet, så det vart gjort. Dvs. eg tok berre kjøledelen, frysedelen var altfor tettpakka, og dessutan er det ikkje så lenge sidan eg rydda opp der.- Då det nærma seg middagstid laga eg ein omelett som eg åt med brød og tomatar til. Eg kan ikkje trakke så mykje rundt med den låke foten, så eg sette meg rett ned og såg ein heil film på Netflix. Den heitte "Hillbilly elegi" eller noko slikt. Den var ein film bygd på ei bok som hovudpersonen i filmen hadde skrive,- om oppveksten sin i ein dysfunksjonell familie. Det var ein god og gripande film. Mariann Schjeide hadde anbefalt den på FB.- I dag har svigerinna mi, Mimi, fødselsdag og eg har gratulert henne på FB. Ho har ikkje nådd 80 talet enno.-Eg synest det er kjipt at vinteren skulle komme så sterkt tilbake, det er like mykje snø her no som det vi hadde i februar. DEN snøen smelta fort, og denne må smelte enda fortare, såpass vi får vere ute litt. Heldigvis gjorde eg godt arbeid i hagen sist haust, så det er ikkje så mykje som står på vent. Men eg er ikkje glad for å få ein låk fot akkurat no.Blir vel gåande å halte bak plenklipparen om ein månads tid.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28. april

Klokka er no 22.10, teperaturen ute er + 10 graderC  og vi har hatt fin ver i dag. Den siste snøen som kom i fjella smelta sikkert i dag. Eg...