fredag, april 28, 2017

Dagbok 2017: 28.april

Klokka er 22.55, temperaturen ute er ca. + 4 grader- og det er meir enn det var i dag tidleg. Elles har det vore ein fin dag med mykje sol. 
Eg gjekk frå Ørstaheimen klokka 22.10, så det er ikkje så lenge sidan eg kom heim.
I dag før middag kom eg meg ikkje til med noko, hadde ei uro i meg -mest med tanke på Nils. Då klokka nærma seg 13.00 sat eg og strikka og høyrde lydbok. Då ringde dei frå sjukeheimen. Nils var i dårleg form i dag, sa dei, og han fekk ikkje i seg mat osb. Slik er han kvar morgon, men han plar kome seg etter kvart - i alle fall litt. Men saka var at legen skulle sjå til han i dag, og ho ville gjerne snakke med meg også. Eg heiv på meg klede osv. og kl.13.15 var eg på plass. Måtte rett nok vente på legen ei stund. Nils har ikkje respondert på dei nye antibiotikatablettane enno, men skal ta dei eit par dagar til. Viss dei ikkje virkar då, vil ho ta dei bort og heller gi meir Prednisolon. Så får vi håpe at han kan få kome seg fram or senga enda ein gong. Ein må aldri gi opp håpet.
Eg hadde ein avtale med Eirik. Han skulle komme innom etter arbeidstid, så skulle han vere med meg heim og reparere eit bord. Han kom, og vi var ein tur innom Starevegen, før han sette meg av ved Ørstaheimen på veg heim. Han fekk reparert både bordet og laptopen på den korte stunda.
Eg har ein god stol på heimen, og i dag hadde eg med meg lydbok for Nils søv mykje av tida eg er der. Men om kvelden var han i så bra form at vi kunne sjå TV i lag. Eg hjelpte han med kveldsstellet slik at han fekk legge seg før eg gjekk. Elles er der nattevakt som han kan ringe på om det trengst
Har ete litt ut på heimen, men må nok finne meg litt mat her også. Eg kjem til å vere hos Nils heile ettermiddagane og kveldane framover.
Duftranken på bildet fekk Nils til 80-årsdagen og no blomstrar den på nytt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...