søndag, oktober 20, 2024

Dagbok 2024: 20.oktober


                                       Stille og fredeleg her i dag

Klokka eg no 16.30, temperaturen på trappa er + 15 grader C, så vi kan ikkje klage. Sol har vi ikkje no , men det regnar ikkje, det gjorde det før i dag.Klokka nærma seg 15.3o då eg gjekk på Vernet i dag.

I dag har eg hatt ein stille og roleg dag her heime åleine. Eggjorde ferdig gulrotkaka, og vaska opp for hand. Det gjer eg av og til for "moro" skuld. Ti middag laga eg meg karbonade -smørbrød. Elles har eg strikka og sett TV. Eg veit ikkje kor mange gongar eg har sett konserten til Demenskoret men det begynner å bli ein del. Eg hadde ikkje tenkt å bake eplekake i dag, men kanskje må eg det. Eg kjøpte ein "pose" med eple, men då eg skulle ete eitt merka eg at epla var litt for modne. Eg får sjå kva eg gjer. Klokka nærma seg 15.30 då eg endeleg kom meg ut- Då eg kom heim var her ein klisterlappe frå dei som samlar pengar i dag. Der var vippsnummer, så eg kan no berre sende nokre kroner.

Det har elles hendt veldig lite i dag,og det er kanskje det beste?


                Eg fekk nettopp melding frå Rasmus, han er på Sunndalsøra.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 21.oktober

  Klokka er no18.00, temperaturen på trappa er+10 grader." Mye regn" står det på PC-en no, og eg tvilar ikkje. Eg har ikkje vore u...