lørdag, juni 08, 2024

Dagbok 2024: 8.juni

Klokka er no 2024, temperaturen ute er 12-13 grader, det er overskya det har regna. I dag hadde eg fridag, utan pålagde plikter. Men eg hadde pålagt meg sjølv å fare på butikken, så det gjorde eg.Men enda eg hadde vore og handla så blei eg ikkje kvitt kjensla av at det var sundag.

Eg hadde likevel tenkt å rydde litt i hagen; eg klipte plen i går, men eg må klippe litt med saks også rundt alle slags busker og tre. Det var jobben for i dag. Trudde eg- Eg fekk melding frå Solveig om at ho og Øystein var i Volda og ville ta ein tur oppom på heimvegen. Og så vart eg invitert opp til Marit til lunsj/førmiddagskaffi. Mens eg var der kom Solveig og Øystein , dei var her ikkje så lenge, men eg fekk Øystein til å sett sen i kantklipparen min så då kan eg få gjort noko med den. Skjølv om det var sundag oppe i hovudet mitt var eg klar for litt hagearbeid, men det vart ikkje mykje gjort for så kom regnet.

Eg har ikkje gått på Vernet i dag eller anstrengt meg på anna vis; for i går då eg klipte plen var eg låk i knea, og det er eg skikkeleg redd for-Eg var i fleire år plaga me vonde kne og det vil eg helst ikkje ha om att. Men knea har vore bra i dag, så i morgon kan eg ta ein tur på Vernet igjen.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 2.juli

Klokka er no 17.55, temperaturen ute er +11 garder C, og det regnar. Eg synest ikkje det er så populært -med skodde nedetter fjellsidene. Eg...