torsdag, juni 20, 2024

Dagbok 2024: 20.juni

 

Klokka er no 16.53, temperaturen ute er +10 grader C og det regnar. Det er nesten ikkje muleg å få det verre i juni. Men vi brukte kanskje opp sommaren i mai? Av og til lysnar det litt mellom skodde og regn, så håper vi at det lettar; men gjer det det? I dag er det 56år sidan minstejenta mi vart fødd på sjukehuset på Eid. Det var ein fin sommar med sol og varme. Men eg hugsar juni-månader med dårleg ver også, så alt er muleg. Vi får vente å sjå. Ikkje verst for oss som har heilårsferie.

I går hadde eg ein fin dag fordi eg fekk jobbe mykje i hagen, men eg vart ikkje ferdig, eg treng meir tid.

I dag har Marit og eg vore på trening og på butikken på heimveg. I morgon har vi tenkt å feire jonsok på Bakk-Ola med rømmegraut og underhaldning. Det er Sigrid og Sindre som skal spele og synge. Det går mest i country og Johnny Cash og det likar vi no. Sindre er "presten" som forretta i Nils si gravferd. Så spørs det berre om vi kjem oss av garde. Det er eg som er den treige, men eg må no gjere litt sjølv for å få vere med på noko. I dag har eg ikkje vore på Vernet ein gong, men dit kan eg gå kva tid som helst på døgnet viss eg vil.

I dag laga eg meg god middag tidleg på dag, og etterpå var det berre å komme seg inn i godstolen før eg sovna. Eg har fyrt i omnen for eg hadde ikkje skrudd opp varmen på varmepumpa, og det gjorde seg med vedvarme i dag også- I dag blir det nok å vere inne og då kan eg strikke. Eg fann nokre pinnar som var brukbare så eg satsar på å strikke ferdig.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 2.juli

Klokka er no 17.55, temperaturen ute er +11 garder C, og det regnar. Eg synest ikkje det er så populært -med skodde nedetter fjellsidene. Eg...