fredag, juni 14, 2024

Dagbok 2024: 14.juni



 Klokka er no 19.48, temperaturen ute er + 20 ca. Sola skin enno og vi har hatt ein fin dag. Eg har hatt en del å gjere både inne og ute, sola har no ikkje vore heil PÅ heile tida. Først tok eg fredagvasken m.m. Men eg hadde energi til meir enn det, så eg fylte opp bilen med sekker som skulle på VØR; eg var klar på det at eg ville ha med alt og ikkje finne attgløymde sekker etterpå, men jamen hadde eg oversett ein likevel, det var heldigvis tørt det som var i den. Det er dumt å sette sekkane slik at innhaldet blir vått, for då blir det tungt og grisete.

Eg laga ikkje middag i dag , men fann no diverse som eg hadde i meg. Den tredje jobben i dag var å rydde den andre jordbæråkeren, den har lagt brakk lenge, eg trudde eg hadde spadd den opp i fjor, men det må no vere minst to år sidan. Eg spadde den ikkje opp i dag heller, men klipte graset og anna som voks der, spadinga får eg ta att seinare, eg fekk eit heilt trillebårlass som eg hadde i komposten-

Det er uendeleg mykje som må gjerast viss ein vil ha ein fin hage, eg stiler ikkje så høgt, men vil gjerne at her ser skikkeleg ut - og eg likar å jobbe i hagen så lenge veret er bra

No skin sola ute, og lufta er klår og rein.Håper vi får det fint i morgon også, då skal eg gå på Vernet for det har eg ikkje gjort desse siste dagane.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 2.juli

Klokka er no 17.55, temperaturen ute er +11 garder C, og det regnar. Eg synest ikkje det er så populært -med skodde nedetter fjellsidene. Eg...