tirsdag, desember 05, 2023

Dagbok 2023: 5.desember



Klokka er no 15.27, temperaturen ute på trappa mi er minus 8 grader C. Vêret er heilt nydeleg , men det er kaldt å vere ute. Men eg tok ein bitte liten tur og gjekk i vanlege støvletar, eg er litt redd å bruke piggskorne sidan eg vart så låk i eine foten sist eg gjorde det, foten er bra no, og det vil eg han skal vere.

I dag skulle Marit og eg på trening og eg skulle køyre sidan bilen hennar er på verkstad, forresten er det eg som skal køyre tysdagar. Eg hadde rygga bilen opp på vegen i går for å vere sikker på at eg kom meg ut. Men kva skjedde i dag? Bilen starta ikkje ! 

Det er slikt som skjer av og til, så eg rekna med det var batteriet denne gongen også. Eg køyrer stort sett berre små turar, og det er litt dumt for batteriet får ikkje  det som trengst. Marit og eg sat og prata i staden for å trimme i dag, men det var no kjekt å få oppdatere kvarandre for vi har ikkje vore mykje i lag siste tida. 

Eg sende ei melding til naboen og no står batteriet på ladding, så eg håper eg kjem meg ut både i morgon og torsdag. Og så må eg hugse å ta litt lengre turar av og til-skulle vore til Volda t. d. Og no er vel ikkje vegane så glatte lenger.

I dag har eg ikkje gjort særleg mykje til gagns; eg laga middag til meg sjølv og i dag vart det grønsaksuppe med pølsebitar. Meir lettvint kan det ikkje bli. No skal eg lage meg kaffi; eg har forresten rydda og vaska "kaffiskuffa" i dag- så det kan hende eg lagar meg ein litt spennande kaffi i dag-eller i morgon.







Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...