mandag, desember 04, 2023

Dagbok 2023: 4.desember


 Klokka er no18.00, temperaturen ute er minus 2graderC og det har vore opplett i heile dag.  Eg har knapt vore ute for ei dør, men køyrde bilen ut og inn av garasjen eit par gonger for å sjekke om eg kom meg ut i morgon tidleg når vi skal på trening, og det går bra så lenge som det ikkje kjem meir snø. Det som alt ligg der av snø og is er ikkje godt å få vekk sidan det er stivfrose.

I dag hadde eg ikkje ein sikker plan, dvs. eg hadde mange planar og ei stund gjekk det heilt fint å gjere mange ting på ein gong. Så skulle eg lage ei kake, og brukte samme oppskrift som eg har prøvd før. Det vart ikkje heilt overbevisande denne gongen heller.Eg trur eg må slutte å lage kaker, for det er eg ikkje flink til. Eller skal eg ta fram gamle oppskrifter som eg har brukt for lenge sidan?

På bildet over ser de det nye juletreet mitt, det liknar veldig på det gamle, men på dette er det batterilys, og eg veit ikkje korleis eg skal få batteria på, det samme gjeld dørkransen. I fjor var eg litt meir opplyst, men det er gløymt no-

Eg tek fram litt julepyntkvar dag, men eg kan ikkje pusse kopar og messing enno, for då blir det stygt til jul. 
Eg har strikka ferdig ein lest i dag, men no har eg ikkje meir garn, så då blir det krise, eg må no "ha noko på hendene" når eg ser TV.

I morgon skal Marit og eg på trening igjen. Foten min er heilt bra i dag, men då spørs det om han toler å trene. Eg snakka litt med Marit då ho kom frå senior-dans i dag. Ho har vore med på dansen i mange år; eg har aldri vore der, men eg var på "Internasjonal folkedans" nokre år. Eg er spent på om foten min toler vanleg bruk, slik at eg kan gå tur, men å gå med piggsko, det er litt voldsomt. I alle fall når det er is på vegane. 

Eg trur eg må leite og sjå om eg finn garn som eg kan bruke til lestar, eg skulle absolutt vore ein tur til Volda både for å kjøpe garn og for andre ting. Det er no nokre dagar til jul enno.

Det er noko eg lurer på- Eg kunne ha tenkt meg å lage Pavlova-kake til jul, men kva kan ein bruke eggeplommane til? (Det blir mange)

Her er mykje rot med meg for tida, så lenge eg ikkje er ferdig med pyntinga. Og ferdig blir eg vel ikkje før julaftan. Eg håper vi får bra ver i jula i alle fall, når folk skal reise hit og dit på besøk.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...