torsdag, juni 15, 2023

Dagbok 2023: 15. juni

 

Klokka er no 18.30. Temperaturen ute er+ 25 grader og eg sveittar, men nyt varmen.

I dag har eg hatt ein relativt travel dag,  men så brukar ikkje dagane mine å vere så travle. Først var vi på trening frå 10-11. Eg køyrde i dag, og etter treninga var vi eit ærend på Alti. På turen heim svippa eg bortom Askjellhaugen og vatna blomsten som eg kjøpte førre veka, og så handla vi litt  på KIWI før vi var heime. 

Eg hadde laga meg til arbeid før eg for, for i dag skulle eg vaske vaskekjellareb. Eg trudde stoppekranen var tett når eg vatna, men i går kveld oppdaga eg at golvet var søkkvått. Men eg hadde ikkje gløymt å skrue kranen igjen slik som eg først trudde. Då eg kom heim hengde eg ut golvteppa og spylte dei vel og lenge. 

Eg laga meg grønsakmiddag i dag og så gjekk eg i gang med å vaske. Det er litt av eit styr fordi der står så mange ting som eg må ta fram for å få vaske. Eg tok fram alt anna enn vaskemaskina og tørketrommelen. Til og med den store frysaren fekk eg fram åleine, den var faktisk ikkje så tung. 

Eg sette på slangen i dag også og vatna heile tomta-nesten. Men å vatne er lett arbeid, då sit eg på ein stol og held slangen. Eg har altså ikkje gått tur på Vernet i dag, men eg la meg ut på solsenga ei stund, med lydbok på øyret-

No skal eg ikkje gjere så mykje meir i dag-anna enn å rydde opp i kleshaugen - det har vore mange ombyttingar i dag. I morgon håper eg på ein roleg og lat fredag-med like fint ver som i dag.




I juni månad i året 1966 budde vi på Melle, og mamma var på besøk, ho hadde tatt ut litt av ferien sin. Den tida hadde vi ikkje så godt som ein telefon, så det var posten som kom med nyhendene. Eg fekk eit postkort frå bror min, Svein , der han fortalde at han hadde fått dotter nr. 2. "Då må eg heim att ", sa mamma og pakka i full fart, og så var det å gå ned i Vik og ta bussen. Ho kunne ikkje vente med å sjå den "nye" jenta som etter kvart fekk namnet Hilde Bjørg. Ho har fødselsdag i dag og eg har rekna ut at ho må vere 57 år. Ho er still going strong. Ho er lærar, er gift og har 4 vaksne søner pluss ein diger hund som heiter  Max. 

Gratulerer med dagen Hilde!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...