søndag, januar 16, 2022

Dagbok 2022: 16.januar

                                                             Utsikt mot Mosmarka
 

Klokka er no 16.15, og temperaturen ute er + 2 grader. Det regnar og det blæs. I hagen er det grøne plenar, men opp mot vegen ligg det litt snø her og der.

I dag hadde eg tenkt meg ein tur fram på gravplassen og rydde opp litt, men eg fann ut at det hadde lite for seg slik som veret arta seg. Eg vart sittande å strikke og sjå serie på Netflix.. Eg hadde også planar om å farge håret mitt, men då måtte eg ha det varmt og godt, så eg fyrte i omnen.

 Det tok si tid før eg hadde gjort det eg skulle, så då vart det å lage seg litt middag. Karbonadekaker på skive vart det i dag-og så vart det meir spøt og TV, heilt til Bodil ringde for å ha ein prat. Det var veldig kjekt. Eg er så lite flink å ringe til folk-der har eg eit forbetringspotensiale. 

Eg hadde også tenkt å rydde litt ute i dag, for hagen var ikkje ferdigrydda då hausten sette inn med regn i vekesvis .før snøen kom. Veret er ikkje mykje å skryte av for tida og no er det ikkje så mildt heller. Sist onsdag var det + 9 grader, men det var vel uveret og stormen si skuld.

I siste Møre-Nytt var det nesten berre om alle oversvømmelsane i bygda. Her eg bur er det ikkje snakk om slikt, her renn vatnet unnabakke. No skal eg strikke litt igjen, kan ikkje strikke heile tida, for då blir eg låk i ryggen. I morgon er eg fri-skal ikkje på trening eller noko anna, så då får eg kanskje gjort noko i huset-eller hagen om veret skulle bli høveleg, men det blir det nok ikkje. Komande veke får vi att sola om det blir opplett og klårt, noko eg ikkje har tru på.Når det gjeld vêret er eg ikkje så optimistisk.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...