lørdag, januar 15, 2022

Dagbok 2022: 15.januar


 Klokka er no 18.57, og temperaturen ute er + 3 grader C. Det har vore overskya i heile dag, men eg trur ikkje det har vore så mykje nedbør.

Eg vakne tidleg i dag , men stod ikkje opp før klokka var 7.30. Etter frokost etc. sat eg og strikka ei stund, til eg tok meg sammen og gjekk ein tur på Vernet. Der var ikkje mykje snø i dag, det vesle vi har av snø kom etter det voldsomme regnet. På Vernet var det spor etter flaumen fordi dei hadde vore nøydde til å lage ein veg for vatnet. Også mellom Storebakken og parkeringsplassen ved trappa til Vernet hadde dei spada veg for vatnet. I dag var det berre vanleg mykje vatn i elva.



Då eg kom heim att hadde Solveig sendt melding om at ho kom tidlegare på dagen enn det som først var avtalt, men det var no berre kjekt. Eg skulle ein tur på butikken i alle fall, og der fekk eg ideen til at eg kunne kjøpe ein pizza til oss to , på deling.
Eg gjorde litt i stand på kjøkkenet og så vart det å strikke og sjå serie før Solveig kom. Vi åt pizza, drakk kaffi , prata etc. før vi tok ein tur på ALTI. Solveig kjøper alltid buksene sine der. Ho køyrde meg opp att i Starevegen før ho reiste heim att. Dagen i dag gjekk fort, og det var kjekt å ha besøk. Solveig er no så bra i handa som ho skada at ho kan køyre bil, Det er kjekt både for henne sjølv og andre.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...