onsdag, februar 24, 2021

Dagbok 2021: 24.februar

Klokka er no 17.40, temperaturen ute er ca +10 grader, det er overskya og det blæs, men trur ikkje det regnar. I dag har det vore ein litt rotete dag for meg, med mange små frustrasjonar, men ingen store heldigvis. På føremiddagen gjekk her og dulla med det eine og det andre, tok oska ut or omnen og vaska rute, kosta og spylte trappa etc.etc Då klokka nærma seg 13 gjekk eg ein tur ut, først opp på Fonnvernet,der eg gjekk berre på sjølvet muren, den andre vegen var ikkje berr og eg gjekk i joggeskor. Så eg tok ein runde på Vallabøvegane i staden og trefte folk som eg prata med, først ei dame som eg kjenner, ho fortalde at ho sat inne og spann ullgarn av ulla frå sauene som dei har på Raudøya; eg trefte legen med rullatoren også og vi var samde om at vi har hatt fint ver, men at det er fint å få det bert også. Då eg var nesten heime trefte eg ei som eg kjenner godt, så vi vart no ståande ei stund. Då eg kom heim var det tid for å lage middag, og i dag hadde eg eit par ball att frå i går, så det vart lettvint. Det er mange som meiner at ballen er best dagen etter og steikt. Eg er tilbøyeleg til å vere samd i det. Så var det frustrasjonane. Den første var at eg ikkje heilt har greidd å løyse ein sudoku frå pensjonistbladet. Eg løyser alle som kjem i Møre-Nytt, dei fleste ganske lett.Denne har eg ikkje fått til-men dagen er ikkje sluut. Frustrasjon nr. 2: Eg får ikkje til å legge bilda frå telefonen inn på datamaskina. Det er noko som eg oftast gjer fleire gonger for dag, men i dag får eg ikkje til å stikke leidninga inn i telefonen. Eg har sjekka mange gonger og deter rette leidninga. Så sette eg meg til å strikke,eg måtte finne ein ny pinne for den eg hadde var for lang. Den såg ut til å vere nr.3, men då eg målte fann eg ut at det var3,5, så eg fann ein med høveleg lengde og strikka i veg, men eg blei mistenksom for eg syntest den var for tjukk, så eg målte nøye og fann ut at der var 3 eg skulle ha. Det viste ikkje på strikketøyet at det var feil, men eg VISSTE det, så eg rekte opp og strikka på nytt. Det var no greitt nok, men så er det andre ting som eg ikkje er heilt nøgd med. Eg strikkar nesten utan å ha mønster så det går litt på gefylen. Eg skriv til Solveig og ber om råd når det blir for gale. No strikkar eg på halskanten og når den er ferdig kan eg prøve den.Neste gong eg strikkar noko skal eg følgje oppskrifta!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...