tirsdag, februar 23, 2021

Dagbok 2021: 23.februar

Klokka er no 18.30, temperaturen er + 10 grader og det blæs. Snøen smeltar kvar dag, men det er enno mykje att. I dag har eg hatt besøk av dei to døtrene mine. Eg brukte mykje av føremiddagen til å lage mat, for i dag vart det ball. Det er mange år sidan eg har laga det, det er ikkje slikt ein lagar til ein person. Eg brukte ferdig ballmjøl, men eg vart ikke heilt fornøgd med resultatet. Eg skulle nok ha hatt litt meir vatn i. Til tilbehør hadde eg mellom anna pinnekjøtt som eg kjøpte inn til jul. Vi åt i alle fall godt alle tre, og ingen ville ha kaker til kaffien. Margrete har enda vondt etter at ho slo seg, men håper det går over av seg sjølv. Eg gjekk ikkje trimtur i går, og i dag skulka eg treninga, så i morgon må det bli mosjon av ein eller annan sort. Eg fekk Solveig til å sjå på strikketøyet mitt, og ho gav gode råd, så eg kan fortsette utan å rekke opp. Så får vi sjå om det går bra. Eg slepp å strikke restestrikk i kveld i alle fall.Eg har fått meir og meir lyst til å gå på butikkar å shoppe, og lengtar etter å få den første sprøyta om ikkje anna. Eg synest eg har vore tolmodig lenge- nettopp fordi eg hadde noko å sjå fram til, men det går seint med vaksineringa.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...