torsdag, februar 25, 2021

Dagbok 2021: 25.februar

Klokka er no 17.40, temperaturen ute er + 6-7 graderC og det regnar. I dag hadde eg ein plan, så då fekk eg gjort litt før middag. Først laga eg kjøttkaker av to pakkar kjøttdeig som eg kjøpte før jul.Så laga eg hamburgerbrød etter ei oppskrift som eg har fått av Marit. Det er eigentleg store grove rundstykke som er eit heilt måltid i seg sjøv. Då Nils var sjuk begynte eg å ha egg i all slags mat for at han skulle få nok proteiner, det er ikkje så dumt å auke proteininnhaldet i maten, så eg hadde egg både i kjøttkakene og rundstykka i dag. Begge deler er no kome i frysaren. Eg hadde ein klatt graut att frå ein dag før, og så hadde eg fløte som var ute på dato,til saman vart det riskrem. Så eg styra mykje på kjøkkenet i dag, og vaska opp for hand etter kvart som eg rydda opp. Fekk tid å strikke litt mellom øktene. Klokka 13.30 ca. tok eg på meg og gjekk tur, først på Vallabøen og så ei halv runde på Vernet, der eg ikkje gjekk i går. Då eg kom heim var det tid for middag, i dag vart det speilegg og hamburgerbrød, og riskrem til dessert-så der rauk slankekuren i dag også. Eg sette meg til å strikke til det var tid å skrive blogg, eg gjekk ut og skulle sjå på tempen, då kom Håkon, Birte og Amund på besøk. Dei hadde skrive melding på Messenger, men den såg eg ikkje før dei var reiste igjen. Eg fann no litt kaffimati frysaren, men det var no ikkje så mykje å skryte av. Amund såg veldig på meg til å begynne med, men så fann eg nokre leiker som han likte og det var stas. Så "lærte " eg han å klappe i hendene-"klappe søte" kalla vi det i gamle dagar. Dei var her ikkje så lenge, men det var no kjekt å sjå dei. Lenge sidan sist. Torsdag er eigentleg treningsdag, men vi hadde fri på grunn av vinterferien, så i dag har eg ikkje skulka. Eg synest det er trasig å ikkje få legge ut bilde, eg veit ikkje kva eg skal gjere med det problemet.Sudokuen som eg bala med i går har eg ikkje fått til, men i kveld får eg ny oppgåve frå Møre-Nytt. Klokka 22ca. går eg inn på nettet og då kan eg lese avisa der. Det er ikkje ofte eg får brev, men i dag fekk eg takkekort med bilde frå Sturla , sonen til Anne - Merete.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...