torsdag, april 16, 2020

Dagbok 2020: 16.april

Klokka er 19.50, temperaturen på trappa er + 4 grader og akkurat no er det opplett og ganske fint. Før i dag har det vore litt av kvart, men snøen er så å seie borte.
På føremiddagen i dag var eg litt planlaus, sat lenge ved datamaskinen og chatta , blant anna. Eg talde for og imot det å ta ein tur på Alti. Til slutt greidde eg å bestemme meg for å fare nedover. Det var ganske mykje folk på butikkane, men ikkje så  mykje som vanleg. Eg fekk kjøpt det eg skulle ha, og så for eg heim att. Åt oppvarma fiskesuppe frå i går, og la meg på senga for å lese. Etter ei stund ringde Solveig -ho ville komme innom ein tur. Så då begynte eg å finne fram diverse som ho skulle få med seg ut att, før eg laga ei vaffelrøre. Solveig kom på sekundet 17.15 som ho hadde sagt. Vi åt og drakk kaffi, og mens vi sat der fekk vi sjå vesle Amund på telefonen til Solveig.
Eg føler at det er litt lettare å vere i karantene no når eg har fått vore ute og køyrt litt. Spasertur blir det visst ikkje i dag, og eg må ikkje bli altfor modig-eg vil ikkje ha corona-sykja. Så eg kjem til å vere forsiktig framover også. Klokka var19.30 då Solveig reiste, så eg har ikkje sett nyheiter i dag. Får ein ny sjanse kl.21.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...