fredag, november 08, 2019

Dagbpk 2019: 8. november



Klokka er 16.40, temperaturen er minus 4 grader, men vi hadde sola lenge i dag også, men ho stakk bakom fjellet ei ørlita stund.
Det første eg gjorde i dag etter frokost, var at eg finpussa manuset mitt og sende det til avisa+ to bilde. Så får dei no gjere som dei vil.
Seinare vaska eg litt grundig på badet og meir vanleg på kjøkkenet. Då vart eg frista av finevêret og tok ein runde på Fonnvernet, eg trur det er tretten runder eg er komen til no. Elles så brukte eg litt tid på sudokuen som eg begynte på i går. Kom i mål ved tredje forsøk. 
No , då eg sette meg inn til PC-en,, fann eg ei melding frå Marit om at eg måtte komme oppom og smake nokre sunne rundstykke som ho hadde laga - og det blir no kjekt. Denne veka har forsvunne fort, det har vore noko kvar einaste dag. Det er kjekt, men det blir lite gjort her heime. Eg har ikkje verken baka eller vaska til jul-for eksempel.
No hadde eg nettopp fyrt godt i omnen, men eg håper det held for i kveld. Eg har sjølvsagt på varmepumpa.
Neste veke skal vi ha styremøte i pensjonistlaget, julemøtet må vi av ymse grunnar ha så tidleg som den 27.november. Så spørs det kva vi kan få til utan leiaren vår, som har fått nytt kne, men ikkje kan gå så mykje enno.
No må eg visst byte om litt før eg går opp til Marit. Ønsker alle ei fin helg.
Eg fekk ikkje ta bilde på Vernet i dag, for mobilen var tom for straum.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...