torsdag, desember 20, 2018

Dagbok 2018: 20.desember


Klokka er 18.50, temperaturen 0 4 grader C, og eg har nettopp sett bollar i omnen, som eg ikkje må gløyme. Det blir julebaksten min i år, meir her eg ikkje helse til. Ikkje at eg bakar med føtene, men det blir litt trakking fram og tilbake, det er ikkje til å unngå.
Det har ikkje skjedd så mykje i dag. Ei av naboane var ein snartur innom før dei skulle reise. Ei venninne ringde og fortalde om ein kneoperasjon ho hadde hatt og som det vart litt trøbbel med. Elles har eg strikka ferdig eit lestepar og lagt opp eit nytt. Litt julepynting i dag også, men elles ikkje mykje å snakke om. 
Føremiddagen vart særs kort sidan eg sov til langt utover vanleg oppstandelsestid. men eg er min eigen herre, så kven bryr seg?
Ei av venninnene mine skulle stikke innom i dag, men eg har enno ikkje sett snurten av henne.
Uansett om eg får gjort noko eller ikkje, så går dagane fort, og no er det tid for dagsnytt.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...