tirsdag, oktober 30, 2018

Bok nr 34, 35, 36. - 2018: De usynlige, Hvitt hav, Rigels øyne

Då har eg lese ferdig desse tre bøkene, dei to første har eg lese før, men las dei om att før eg tok til på nr. 3.Til saman blir det berre 15 CD-plater.
Desse bøene er vel såpass kjende at det ikkje er så mykje å skrive om den. Roy Jacobsen er dyktig når det gjeld å fortelje om vanlege folks liv uansett bakgrunn og tid. Desse bøkene fortel om livet på ei øy i Nord-Norge under krigen og etterpå. Ingrid er hovudpersonen i alle bøkene. Nils Johnson les godt-på nordnorsk,som vanleg. Bøkene er lette å lese.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...