mandag, juli 30, 2018

Dagbok 2018: 30.juli

Klokka er 18.50, temperaturen er +22 grader C, tidlegare i dag har den lagt jamt på 30 grader, no kjennest det nesten litt kjøleg ut.
Marit sende melding om at ho skulle handle og eg kunne få vere med. Vi for nedover litt før 11. Ho skulle på apoteket, så i dag handla eg mat på Bunnpris sidan vi var på Amfi.
Då vi kom opp att begynte eg å klippe skråninga, måtte ha ein drikkepause innimellom før eg gjorde meg ferdig. 
Eg måtte ha meg litt mat, og etter at eg hadde ete gjekk eg ut att og klipte opp mot gata før eg tok fram kompostkverna og mol opp ripsgreinene frå i går. Til slutt klipte eg rundt huset. Det går meg mykje drikke slike dagar, men klipparen treng ikkje så mykje bensin at DET gjer noko. Kom inn att og låg på dagsenga ei stund-men då kom krampen i beina. Måtte ligge ei stund før eg orka å dusje, men no er det også gjort.
På Amfi i dag trefte vi ei av venninnene til Marit, ei som bur på Ose. Der borte hadde det regna, men ikkje ein drope her i dag. Same kor sveitt og tørst eg blir slike dagar så nyt eg å vere ute. Det blir tidsnok haust, vinter og innevêr. Det har forresten ikkje vore så mykje sol i dag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...