lørdag, juli 28, 2018

Dagbok 2018: 28.juli

Klokka er no 19.30. det er lettskya og + 31 grader C. I dag er alle varmerekordar i Ørsta slått. Den offisielle varmerekorden for Ørsta var tidlegare + 32 grader C, no er den nye rekorden, målt på Velle 33,1 grader. Men det er på Velle. Både eg og mange andre har i dag målt temperaturar opp i + 36 grader i dag. Og det er heitt.
På føremiddagen sat Marit og eg ei stund i skuggen ovafor huset vårt og prata.
Då det leid på dag og det vart varmare, var eg inne på tanken å leige Taxi ut på Rjåneset, men fann ut at det vart for ekstravagant, så eg begynte å plukke rips i staden. Sat på ein stol attmed den einaste ripsbuska mi. Plukka først litt dessertrips og så ein balje med safterips til Solveig. Eg har alltid brukt å klippe ganske mange greiner av buska når eg plukkar. Vi brukte å legge greinene på hagebordet å plukke bæra der. No har eg ikkje hagebord! Eg har ikkje plukka halvparten av bæra enno, men heldt no på i to-tre timar. Etterpå mol eg greinene på kompostkverna og rydda opp med grasklipparen. Då var klokka 16.30 og eg måtte ha mat- og drikke. No har eg lege og halvsove på dagsenga på datarommet ei heil stund. Har høyrt på ei lydbok, men trur eg må ha ein repetisjon. Har dessverre fått vondt i hofta igjen, den var bra før eg jobba, så eg håper eg kjem meg til att. Det som er irriterande er at det er vondt å sitte. Kneet er bra berre eg er i ro.
På føremiddagen var vi ganske mødde av varmen, men Nils sa alltid at det var verst før ein fekk "løyse sveitten"- og det er noko i det. Ser at mange hageplantar er tørste og lengtar etter vatn, så ei skikkeleg toreflo hadde gjort seg.
Det er så lite skilnad på helg og yrke når ein ikkje er i jobb, så også denne veka gløymde eg å ønske alle GOD HELG. Håper det ikkje er for seint.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...