torsdag, mai 17, 2018

Dagbok 2018: 17.mai



Klokka er no 20.50, temperaturen er +9 grader C. Det har vore fint vêr i heile dag, men kald vind. No har ikkje vêret så mykje å seie for meg ein slik dag, for eg har ikkje vore ute. Før middag sat eg og strikka framfor TV-en, og litt etter klokka 15 kom Birte og Håkon og henta meg , og så reiste vi til Hareid. Det var nesten to år sidan eg hadde vore der så det var mykje nytt å sjå, blant anna det flotte nye kjøkkenet. Solveig hadde laga nydeleg kjøttsuppe og fleire sortar dessert. Både Einar og Audun var heime, berre Olaug mangla. Det vart ein fin dag på alle måtar. Og eg vart køyrt til døra heime, i god tid før eg skulle ta inn flagget.

Desse to frøposane kjøpte eg i går, og steila då dei skulle ha 109 kr for dei. Då forstod eg at det er ei stund sidan eg har kjøpt frø, ja.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...