tirsdag, mai 02, 2017

Dagbok 2017: 2.mai

Denne kjekke guten fyller 11 år i dag. Han er aktiv basketballspelar på eit lag som heiter "Kongsberg Miners" om eg har forstått det rett.( Eg er ikkje så godt inne i alle ballsportar.) Ein kjekk gut er han i alle fall og vi håper han har hatt ei fin bursdagsfeiring i dag. Det neste som står på programmet i den familien er at storebror skal konfirmerast komande laurdag, før han fyller 15 år den 16.mai. Minstebroren hadde bursdag i mars. Det er lett å halde orden på kor gamle dei er, for det er akkurat 4 år mellom kvar.
Gratulerer med dagen, Vebjørn !

Klokka er 20.00, temperaturen er + 14 grader C og  det har vore ein flott dag, med sol frå skyfri himmel, og slik skal det visst fortsette veka ut. Eg hadde planar om hagearbeid før middag, men først måtte eg rydde og vaske litt inne. Utpå føremiddagen ringde Nils og fortalde at han kunne få komme heim og vere nokre dagar viss han- og eg-ville. Det einaste dei gjorde der ute på heimen var å gi han medisinar etc. og tablettar kan han ta heime. Eg gjorde meg klar og gjekk ut på Heimen og pakka i hop sakene hans -har drege med meg så ymse utover. Rommet skal stå klart til å ta imot han om han må innleggast igjen. Ja, det har vore mykje inn og ut av sjukehus og sjukeheim siste halve året, og vi kan nok ikkje forvente at dette var siste gongen. Men veldig fint for han å få kome heim no når det er så fint ver. Fint for meg også å sleppe og gå ut dit kvar dag og sitte inne på rommet når sola skin, og traske heim att seint på kveld.
Her har vor to heimesjukepleiarar i løpet av dagen. Først ei for å sjå og høyre kva vi treng av hjel, og så kom det ei i kveld og målte blodsukkeret. Det stig nemleg når han tek prednisolon. Nils har vore i god form i dag, han har ringt og snakka med fleire i slekta t.d.
Eg la meg ut på altanen ei stund for å nyte sola, og der sovna eg. Ikkje så rart, for eg har vore seint oppe om kveldane.
Mens eg var vekke hadde ei av naboane vore her med raude roser. No håper vi på at vi skal få nokre gode dagar her heime.
Nils har funne seg ein fotballkamp på TV-han er blitt veldig TV-avhengig etter at han vart dårleg. Det er ikkje så mykje anna han kan ta seg til.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...