torsdag, mai 04, 2017

Dagbok 2017: 4.mai


Klokka er 19.45, temperaturen er + 15 grader og vi har hatt ein flott dag, sjølv om det kom nokre skyer utpå dag.
Eg har ikkje hatt noko storarbeid føre meg i dag, men nok å ta meg til. Første HBO var venta klokka 10.00 i dag, så eg var oppe i god tid, og fekk også Nils på beina før sjukepleiaren kom. Han slapp sprøyte i dag tidleg for då tek ho prøven før han har ete. Så skulle eg rydde litt i huset lage frokost til Nils etc. før eg gjekk i dusjen. I dag berre MÅTTE eg vaske håret. Eg hadde skrive på FB at Nils skulle vere heime åleine mens eg var på møte. Matias tok hintet og kom oppom og var her ei stund.
Eg gjekk nedover, men var plukka opp av naboen nede ved kyrkja og sat på med henne siste stykket.
Møtet varde ikkje så lenge, og eg gjekk heim att.
Så var det å lage til litt mat til oss to, og så kokte eg kaffi med det samme. Det var bra, for Håkon kom innom for å vise Nils gummimakkane han hadde kjøpt. Det er slikt som liver opp kvardagen for han. Håkon kunne ikkje vere her så lenge- så han slapp å bli utnytta. Denne gongen.
Nils villeprøve å ligge på solsenga på altanen ei lita stund, og det gjekk fint, men han torde ikkje sole seg for lenge. Eg skreiv eit lite avisinnlegg innimellom, men då det vart min tur å ligge ute, skya det over. Seinare skreiv eg referat frå møtet i dag
Klokka 16.00 kom HBO 2 og målte sukker, og då måtte han få sprøyte, og no ventar vi på nr. 3.
Vi har med andre ord hatt eit tett program i dag. Men Nils seier at han har hatt ein god dag, og ikkje noko er viktigare enn det.  Eg synest det er godt å ha han her heime, det er betre for meg enn å sitte på eit rom på Ørstaheimen. Men godt å ha rommet der i beredskap om han skulle trenge det. Dei ringer frå heimen kvar dag og spør korleis det går med Nils, så eg føler at vi blir godt tatt vare på no.
Så vil eg ønske dei som reiser til Kongsberg i morgon ein fin tur. Køyr forsiktig !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...