mandag, april 24, 2017

Dagbok 2017: 24.april




Klokka er 21.17, og eg kom nyss heim frå vandringa mi, som no omfattar tur til og frå Ørstaheimen.
Vêret er fint no, men snøen ligg framleis i grantoppane langt nedetter fjellsida. Gradestokken står på +3 grader.
I dag ringde dei frå heimesjukepleien med resultat av blodprøva. Blodprosenten var OK , sa dei. Men korleis var infeksjonsverdiane, ville eg vite. Nei, dei var ikkje granska. Halloooo-det var jo dei som var det viktigaste. Ho eg snakka med meinte også at det var rart dei ikkje hadde målt dei, så Nils måtte komme ned på legesenteret og ta ei ny prøve. Det kan han ikkje, sa eg, det må komme ein sjukepleiar hit og ta prøva, for Nils går ikkje på føtene sine. (Ho syntest sikker eg var rimeleg sur!)
Men sjukepleiar kom, tok blodprøve og ringde heim att til oss og sa at verdiane var høge. Eg sa berre greitt og bestemt at vi hadde open retur til sjukeheimen og dit skulle han. Etter kvart fekk vi tilbod om sjukeheimsplass og alt i orden, det var berre det at i dag var legen deira på kurs, så ein av legane på legesenteret måtte legge han inn.
Legen kom, den samme som sist han vart innlagd, og mens han var her kom dei med bil frå sjukeheimen og henta Nils og rullatoren.(Slik eg hadde forlangt).
Eg måtte berre dusje og vaske håret etc. så gjekk eg ut til "Heimen" på besøk. Nils har det fint no, eige rom med TV og fine møblar. Han er ikkje så sjuk som han har vore dei andre gongane han har vore innlagd, og bra er det. Vi håper han snart skal få kome heim att.
Kari og Kåre kom med fine roser, dei skulle eigentleg heim til oss, men her var låste dører.
Nils låg i senga og såg fotball då eg gjekk, og eg føler meg trygg når han er der han no er. Det blir kanskje til at eg masser litt når han er heime, så han kan ha godt av ein ferie.
Eg tok mange bilde frå rommet hans med mobilen min, men så finn eg ikkje att ledningen så eg får ikkje lagt bilda inn på PC-en. Vi har to like ledningar fordi vi har like telefonar, og den eine ledningen er no på heimen. Viss eg finn att den andre skal eg legge inn bilda.
Nils tek gjerne imot besøk mellom 14-16. Etter klokka 16 er eg der truleg. Rommet er på Rehab aust med bilde av ei skilpadde på døra.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...