mandag, februar 06, 2017

Dagbok 2017: 6.februar

Klokka er no 17.30, temperaturen ute er + 4 grader. Det har vore litt skya i dag, så vi har ikkje hatt sol heile dagen. Men kan vi klage på vêret? Det er FEBRUAR, den månaden som plar vere den kaldaste og mest snørike her i Ørsta. Bilda er tatt klokka 16- då skein sola.
Vi fekk ein litt "flying start" på dagen i dag. Heimehjelpa kom klokka 10 i staden for klokka 11, men sidan vi var ferdige med frokosten og Nils var i bra form, fekk ho gjere jobben sin, som går ut på å hjelpe Nils med dusjing etc. Det tek ikkje så lang tid, men Nils må kvile litt etterpå, så han fekk ligge på datarommet mens eg fekk støvsuge teppegolva. Det er litt utradisjonelt å ta fredagsjobben på mandag, men vi kan no eigentleg gjere som vi vil.

Eg hadde ein litt kjedelig jobb i dag. Saka var at eg ikkje hadde late skikkeleg att døra til fryseskapet ii kjellaren i førre veka. Is var der i skapet frå før, men no vart det veldig mykje is, så eg hadde ikkje noko val Etter ein del styr og stell fekk eg skapet av-isa. Måtte rydde litt i "Storefrysaren" for å få plass til diverse der, blant anna bar eg to kartongar med makrell opp i "Garasjefrysaren"- og enda stod der to kartongar att. Rikeleg med agn med andre ord. Og kanskje litt for mange frysarar ? Dei som kunne glede seg i dag var ein flokk kråker og skjorer som fekk halde kalas på skillingsbollar frå 2011-der er sikkert nok til i morgon også. (Bildet under)
Og så har eg vaska ei maskin med klede. Den nye maskina mi er større enn dei eg har hatt før, det er i grunnen greitt, så lenge eg har ein stor tørketrommel også. Det blir helst til at eg tørkar inne vinters tid.
Middagen i dag var enkel; ertersuppe med pølsebitar. Det var det Nils ville ha. Og han fekk dessert etterpå, slikt må eg halde meg unna. Det er ikkje alle som skal opp i vekt. I kveld er det både Anno og Kjendis-farmen, dei to programma ser vi i lag.
Nils har vore i relativt bra form i dag, men det er ikkje mykje han orkar. Det ventar eg heller ikkje. Han blir slapp av tablettane han tek også, men så lenge han får i seg mat må eg vere nøgd.

Nils har bede meg om å skrive den nye e-postadressa hans her. Ikkje alle er på Facebook.
Adressa er: nils.trovag@gmail.com

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...