tirsdag, februar 07, 2017

Bok nr.7 -2017: Berre kom heim

Denne boka fekk vi av Bodil og Svein i dag. Eg kan ikkje seie at eg "kjenner" forfattaren, til det er ho for ung. Men eg kjende systera og foreldra hennar, og sidan eg var bestevenn med kusina hennar dei fem åra vi budde vegg i vegg, kjenner eg nesten heile Vedvik-slekta. Eg var ein gong på besøk hos familien mens dei budde i det vesle huset i Eidsgata, det vi ser på bildet. Trur det er det minste huset eg har vore inne i. Både det huset og dei to nabohusa vart rivne før dei tok til vit og freda "Gata". Eg berre måtte skumlese heile boka med ein gong, men kjem nok til å ta den att. Det er mykje bilde i boka, av folk eg kjende og som for meg alltid vil vere unge, slik dei var den gongen.
Takk til eidarane som kom med denne.


Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...