søndag, februar 05, 2017

Bok nr. 6 -2017: Naboparet

Naboparet
"Naboparet" er en ny internasjonalt bestselgende psykologisk spenningsroman fra forlaget som ga ut "Piken på toget" og "Jeg er pilegrim". Barnevakten avlyser i siste liten, og Anne og Marco lar sin seks måneder gamle datter, Cora, ligge hjemme og sove mens de går til naboene i huset ved siden av for å spise middag. De har med seg babycall og veksler på å gå hjem og se til henne hver halvtime. Likevel, da de kommer hjem på slutten av kvelden, står døren på gløtt, og Cora er borte ... Hva har skjedd? Hvem kan stå bak? Anne og Marco begynner å grave i hverandres historier. Vet de alt om hverandre? Kjenner de familiene sine, vennene? Og hva vet vi om naboene våre? Naboparet er en intens psykologisk spenningsroman som får hårene til å reise seg! «En ytterst fengslende historie med mange vendepunkt som vil sette leserne på en emosjonell berg-og-dal-bane. Sjokkerende avsløringer fikk meg til å bla som en gal.» - Tess Gerritsen, forfatter av bestselgeren Playing with Fire «Den nye thrilleren man har snakket mest om i 2016.» -
.................................................................
Denne boka las eg ferdigs ist natt då eg låg og ikkje fekk sove. Teksten som eg har saksa frå nettet fortel kva boka handlar om. Eg likte boka og den høver veldig godt å lese som lydbok, fordi det er få personar og ei handling som er lett å følgje. Eg tenkte litt på "Flink pike" då eg las boka, det gjorde eg også då eg las "Piken på toget" som den blir samanlikna med i den kopierte teksten. (Men ingen av dei kjem opp mot "Flink pike".) Eg har lese mykje krim i mitt liv, men likar betre "psykologiske spenningsromanar". Vil ikkje skrive meir sidan eg veit at dørene mine kjem til å lese same boka med det første.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...