onsdag, februar 01, 2017

Bok nr.5 -2017:Vær snill med dyrene.

Dette er årets (2016) Brageprisvinnar, ei bok på 3 CD-plater. Kanskje kjem den i kategorien "Ei lita perle av ei bok". Eg vil ikkje skrive for mykje om den, sidan fleire i familien skal lese den med det første.
Eg vil framheve språket og opplesaren, som får fram der særeige rytmen i språket. Her blir mykje sagt med få ord, og mellom linjene. Kort sagt handlar boka om det å vere mor og det å vere dotter. Elles er det mykje å finne om boka på nettet. Eg vart litt nyfiken på denne boka sidan eg såg eit intervju med forfattaren på TV.  Anbefalt.
NB: Eg elskar korte bøker.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...