torsdag, januar 12, 2017

Dagbok 2017: 12.januar

Klokka er 19.45. Temperaturen er + 2 grader, og i dag har vi hatt både regn og sludd. Då er det greitt at Helge køyrde in att bilen i garasjen i går kveld.
I dag var eg ikkje heilt god i hofta då eg vakna, men det betra seg etter kvart. Eg ringde bort til Nils utpå føremiddagen, men han visste ikkje så mykje nytt då, dei hadde snakka om at han skulle flyttast til Ørsta på fredag, men heilt sikkert er det ikkje. Eg hadde ikkje tenkt meg bortover i dag, men då klokka vart 13.00 og eg ikkje hadde noko spesielt eg måtte gjere, heiv eg meg rundt og gjorde meg klar til å ta 13.53 -bussen.
Bussen gjekk heilt til sjukehuset, så det var lettvint. Eg fekk snakka med ein sjukepleiar før eg gjekk inn til Nils. Dei hadde ikkje tatt prøver i dag, det skal dei gjere i morgon, og om infeksjonen då er borte, blir han flytta til Ørsta. Eg var der åleine i dag, og venta mens han åt middag, og overvar også ei treningsøkt. Rart å sjå ein mann som har vore så sprek, vere så redusert i styrke. Men det går framover.
Så får morgondagen vise kva som då skjer.
Der gikk buss frå sjukehuset og ned til busshaldeplassen, men då vart det 20 minutt å vente på bussen til Ørsta, etter den ruta eg hadde. Dermed ville eg heller gå ned, og det gjorde eg. Sist eg gjorde det, kom eg altfor tidleg og måtte vente i 20 minutt. I dag skulle eg berekne tida betre. Eg kom i siste minutt før bussen skulle gå-for ikkje å seie sekund! Bra tima-eller?
Eg var innom Amfi så vidt, men utan å handle, tok ut pengar i minibanken. Må ha LITT kontantar.
Det var litt tungt å gå opp på Vallabøen, men det gjekk bra. Har fått mykje mosjon i dag. Ja, eg kunne ringt både den eine og den andre, men det var heilt greitt å gå.
Sette meg i godstolen og såg Dagsnytt, då sovna eg-nesten.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...