fredag, januar 13, 2017

Dagbok 2017: 17.januar


Klokka er 22.30 ca. og temperaturen rundt 0 grader ute.
Fekk nesten sjokk då eg såg kor mykje det hadde snødd sist natt, og så heldt det fram å snø utover heile dagen. Eg hadde meg ei og anna økt ute og moka snø, men det var tung snø så eg orka ikkje all verda. Innimellom laga eg ball og fann fram att pinnekjøtet frå jul.
Det store i dag var at Rasmus skulle komme på helgabesøk, og det skulle vere ei overrasking for Nils. Det vart spennande å følgje med på nettet for å sjå om flyet kom og om det var i rute. Snøkaven var så tjukk at vi såg ikkje lysa i hovdebygda. Det vart litt lettare utover dagen, og flyet fekk landet. Det var rett nok forseinka men det gjekk fint. Solveig og Øystein henta Rasmus på flyplassen, og så hadde alle lyst på ball. Det sette eg pris på for det var i meste laget for berre Rasmus og meg.
Med det samme vi hadde ete, ringde Nils, då skulle han flyttast til Ørstaheimen og vi(han trudde det var berre Solveig og eg) måtte komme og sjå kvar det vart av han. Han greidde å bli innlagt utan at vi merka det, men vi fann han til slutt. Han såg godt ut og han åt middagen sin mens vi var der. Han blei sjølvsagt gledelig overraska over å sjå Rasmus. No skal han vere her til mandag, og i morgon skal vi ordne opp i eitt og anna han og eg. Og så skal vi besøke Nils først og fremst han.
Håper Nils kjem til å få det bra den tida han skal vere på heimen, eg snakka med sjukepleiarane, gav informasjon og fekk informasjon.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...