lørdag, desember 24, 2016

Dagbok 2016: 24.desember. Julaftan


Klokka er ca 21.45, temperaturen er + 4 grader C. Vi har nokre byger meg regn og litt vind, men det er på ingen måte snakk om ekstremvêr her hos oss. Når eg ser på TV korleis det er på fjellovergangane er eg glad for at ingen av "våre" er på tur frå aust til vest og  omvendt. I slikt vêr er det best å halde seg heime.
Etter eige ønske har vi hatt ein utruleg stille og fredeleg dag her i pensjo-heimen. Det har vore mykje action i seinare tid, som alle veit, så no var det godt å berre legge seg bakover i godstolen og kose seg med julemusikk og diverse andre program på TV og DAB-radio. Og eit lite strikketøy innimellom.
Eg tok meg ein tørn og rydda i garasjen før middag, såpass Nils fekk sette inn bilen. Skal rydde meir seinare, men det er ikkje alt er har oversikt over, så eg må ha litt instruksar.
Vi åt litt i 2-3 tida, så vi måtte utsette julemiddagen til klokka 18. Nils åt ikkje all verda, det er middagsmat han har mest problem med. Men maten var god og eg åt for to.Og så har vi drukke kaffi og ete av julemannane som Olaug jr. har laga. Sjølv har eg ikkje bakt julekaker i år, men vi manglar ikkje mat!
Gåvene vi fekk var fine og nyttige-vi takkar for dei. Men aller mest vil eg takke for all hjelp vi har fått av familien, naboane og andre over lang tid. For alle besøk, blomster og andre gåver. Det er overveldande.
Så vil eg ønske alle fortsatt GOD  JUL.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...