søndag, desember 25, 2016

Dagbok 2016. 25.desember

Høgtlesingsboka vår.

Klokka er ca. 23.30, så det vart litt seint før eg blogga i kveld. Eg vart sittande å sjå det eine TV-programmet føre og det andre etter. Det er for lengst mørkt ute; temperaturen er + 5 grader C, det regnar og blæs, men mellom bygene er det relativt stilt. I dag har eg ikkje vore ute for ei dør.
I går kveld var ikkje Nils i form, trur ikkje han tolte så godt pinnekjøtet, vi er avvande med sterk og kraftig mat, både eg og han. Så i dag har det gått i brødmat men godt pålegg etc. Nils var litt slapp først på dagen, men så tok han ein liten lur og kom i betre form.
Eg går no her og puslar litt i huset, set på oppvask-og vaskemaskin m.m. Har til og med strikka litt mens eg høyrde lydbok.
I dag kom vi innimellom med ei høgtlesingstund om Solveig og Bård. Eg er så lite vant til å lese høgt no, at eg blir sår i halsen av det, derfor blir det ikkje så mykje om gongen.
Det kan høyrast ut som om vi har det veldig kjedelig-det har vi ikkje. Vi ser TV, høyrer radio og les, mellom anna. Og vi kjem oss sjeldan i seng før det lid godt over midnatt. Så søv vi tilsvarande lenge om morgonen. Vi gjer akkurat som vi vil på det punktet.
Litt irritasjon skal det likevel vere i systemet. Her har vi no ein vannkran på kjøkkenet som ikkje vil stoppe heilt. Det sildrar og renn. Og slikt må sjølvsagt skje på juledag.
Vi har det bra, og håper at dei som er innom bloggen også kosar seg. Vêrmeldinga varslar storm og uvêr, så får vi sjå kva det vert til her. Vi treng ikkje gå ut, og vi har både ved og stearinlys om straumen skulle gå.
Ønsker alle ei fortsatt god jul!
Klutane dempar lyden. Det er heldigvis rikeleg vatn i Vasskoppen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...