lørdag, november 05, 2016

Dagbok 2016: 5.november

Klokka er 20.00, temperaturen er + 4 grader C og det har vore overskya og opplett i heile dag.
Det vart litt "dagen derpå" i dag. Nils var trøtt og sløv på føremiddagen, og sjølv har eg vondt i hofta. No håper vi på at begge deler er ein reaksjon på all sittinga etc. i går. Eg har vore så bra i hofta i heile sommar og haust, heilt til regn og kulde overtok etter finevêret. Eg skriv ikkje dette for å syte, men som ei forklaring på kvifor eg ikkje er heilt oppe og står for tida.
Nils la seg nedpå og kvilte litt før middag, eg gjorde diverse småjobbar både ute og inne, før vi kom så langt at vi kjørte ned på Kiwi for å handle det vi gløymde i går.
Då hadde Birte og Håkon vore her og henta agn til teinene.
Då vi kom ned på butikken, ringde Amanda. Dei var i Ørsta og ville komme oppom om ei stund. Eg handla ferdig og då vi kom ut møtte vi Solveig, som også var på handel i Ørsta. Etter kvart var vi alle samla i Starevegen, og Eirik kom også oppom etter arbeidstid.
Solveig hadde laga ei skål med "Tilslørte bondepiker" som vi åt til "lunsj". Eg baud til å finne fram "skikkelig" mat, men då fortalde Margrete at dei skulle ete saudehaud til middag, så dei måtte ha appetitten i orden. Håkon stakk innom, det var dårleg med fangst i dag, men dei hadde sett ut att teinene.
Vi har altså hatt mykje besøk i dag, og etter at vi igjen var her åleine, måtte eg pøse på med smertestillande tablettar (som ikkje virka noko særleg) og legge meg på sofaen med lydbok. No må eg sjå til å lage litt skikkelig mat til oss to- og håpe at helsa blir likar` i morgon. Trur ikkje eg skreiv :God helg! i går, så då gjer eg det no.
GOD HELG !

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...