tirsdag, november 29, 2016

Dagbok 2016: 29.november.

Klokka er no 16.15, men bilda er tatt på føremiddagen. No er det nesten heilt mørkt ute. Det er + 5 grader C og regn. Ja, eg skal ikkje klage så lenge det ikkje kjem snø.
I dag skulle Nils nedover og ta blodprøver i lag med naboen. Det gjekk greitt, men det vart litt travelt, han blir veldig fort sliten. Eg har ikkje hatt noko prosjekt på gang, har sett over julepynten, rydda litt osb. Berre sånt vanleg husarbeid.
Hadde ei lita høgtlesingstund frå Hjørundfjordboka før middag. Middagen var restar frå i går + litt mandelpoteter. Det er ikkje dei kjempemåltida vi sette til livs før i tida. Nils la seg ned på senga på datarommet, eg skulle skrive møtereferat frå i går. Då kom Jørn innom og ville høyre korleis det stod til. Han sat ei lita stund og snakka med Nils. Etterpå trur eg Nils sovna, så eg flytta meg inn på stova. det er derfor eg skriv blogg så tidleg på dag.
Det kom ein telefon frå Åse sjukehus, og eg meinte dei sa ØYE-poliklinikken før eg gav telefonen til Nils. Han skulle vere der i morgon 9.30, sa han etterpå. Det skal du slett ikkje, sa eg. Han hadde ikkje fått med seg kva han skulle på sjukehuset. Han har brukt å gå til kontroll for augene før, men no har han nettopp vore til augetest hos optikar her i Ørsta og det held plenty. Då eg prøvde å ringe tilbake var det ikkje telefontid lenger.( Den augetesten skal ha ta på grunn av diabetes).Vi får ringe igjen i morgon. Problemet er at når ein ringer er det ikkje eit menneske i andre enden av tråden, berre ei stemme som seier kva tast ein skal trykke på.
Eg trur at frisurf-kontoen min er ute av spel, for der kjem ikkje ein einaste e-post lenger. Så om nokon skal sende mail, må de bruke denne adressa: olaug.trovag@gmail.com


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28. april

Klokka er no 22.10, teperaturen ute er + 10 graderC  og vi har hatt fin ver i dag. Den siste snøen som kom i fjella smelta sikkert i dag. Eg...