lørdag, november 26, 2016

Dagbok 2016: 26.november

Klokka er 16.45, temperaturen er + 4 grader, det er mørkt og regnfullt, men vinden har gitt seg.
Elles er eg litt ute av tida, greier ikkje heilt å halde styr på dagane, i dag er det sundag for meg, kanskje fordi eg ikkje har vore på butikk og heller ikkje gjort noko særleg. Så gjekk det opp for meg at det er 1.sundag i advent i morgon-eg trur Solveig nemnde det i går. Slik er det når ein meir eller mindre lever i ei boble.
Dagen min begynte veldig tidleg og relativt dramatisk. Eg har tatt ein allergitablett pr.dag i fleire år, men så la eg vekk tablettane ei stund for å sjekke om eg verkeleg trong dei. Eg merka ingen ting-ikkje før i dag. Då vakna eg i gryotta fordi eine handa mi stod i brann. Dvs. det var slik det kjendest. Venstre handa var glovarm og klødde noko heilt forferdeleg. Då eg hadde det slik første gongen, var det begge hendene+ føtene . Eg stod opp og fann ein isbit som eg heldt i handa. Men så henta eg nattbordskuffa, der eg har diverse tablettar, og såg etter om der tilfeldigvis skulle vere ein attgløymd tablett; eg fann ein som likna, før eg til min store lette fann eit halvt brett. Etter ein slik tablett kom det seg. Eg låg og høyrde lydbok ei stund før eg sovna att og sov til klokka var halv elleve. Det beste var at Nils også sov-for han treng det.
Eg stod opp først, fekk varme i omnen og koka kaffi- og der kom han gåande UTAN rullator, så no begynner det å komme seg her.
Sidan Einar skulle komme innom gjorde eg klar til tidleg middag. Laga brun lapskaus av svinesteik som var til overs og god brun saus. Einaste problemet var potetene som var av merket Asterix-dei var veldig "kokefaste" så vi måtte vente ei stund med å ete Einar kom som avtalt klokka 13.30, då hadde han vore hos Håkon først og dei to hadde sprunge rundt Rotevatnet. I dag hadde han ikkje hatt på seg strikkalestar så han var litt kald på beina. Då kan det vere greitt at mormora har eit heilt nett med ferdigstrikka lester. Eg har ikkje strikka noko siste dagane, men eg må vel snart legge opp til eit nytt "spøt".
Eg hadde tenkt at Einar og eg skulle jobbe litt ute, men vêret var så ufyseleg at vi slo det frå oss.
Men han hjelpte til med å pakke ut DAB-radioen som Nils fekk til 80-årsdagen, så no er vi budde på nye tider når dei koplar ut det nettet vi no har i februar.
Eg har ikkje pynta til advent, det plar eg alltid gjere, men eg kan no ha litt å styremed i morgon.
Verker i hofta og foten, det kan tyde på at det blir endring i vêret. Berre det ikkje blir snø!
Så håper eg på at vi kan få ei god tid fram mot jul. Noko stress blir det ikkje her i huset i alle fall.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...