fredag, november 25, 2016

Dagbok 2016: 25.november

Klokka er 22.10. Temperaturen ute er + 9 grader C, det regnar og blæs, men Solveig tykte vi hadde fint vêr i fohold til det ho hadde hatt på vegen innover.
Ho kom her klokka 17.30. Hadde eg visst det var så gale hadde eg sagt at ho kunne utsette turen. Men sjølvsagt atteleter ho på faren, og vil sjå med eigne auge korleis det står til. Dei store endringane er det ikkje frå dag til dag, men det går i alle fall rette vegen. Han kjem seg rundt sjølv, med hjelp av rullatoren, og det går bra.
Før middag sat vi ei stund og såg TV ei stund. Eg trur det er mange år sidan eg har sett meg til å sjå TV så tidleg på dag om det ikkje har vore noko heilt spesielt. Eg vaska bad og kjøkken, dusja og vaska håret, før eg laga middag. Etter middag var det pause, med lybok og utan.
Då Solveig kom fór ho og eg nedover; eg fekk handla inn det eg trong av mat, og det som eg ikkje fekk på apoteket i går. Ho skulle også kjøpe noko til seg sjølv. På slike dagar er det heilt OK å ha eit kjøpesenter der ein kan vere innadørs. Det eg ikkje var budd på var at det var så mykje folk der såpass seint på ein fredagskveld. Men det er jo ikkje alle fredagar som er "black".
Etter at vi hadde drukke kaffi og prata litt, reiste Solveig heim att og vi benka oss framfor TV-en.
I dag har vi minnast Harald. Han hadde vorte 76 år i dag om han hadde fått leve. Vi saknar han!
I morgon kjem Einar innover, mandag skal eg på styremøte. Elles har vi ingen planar.
Son til Leon Roald, Robert, har fått ei dotter, så no er Leon blitt bestefar og Anne Marie har fått eit nytt oldebarn, trur det er nr.9.
Ønsker alle som er innom bloggen ei god helg.

1 kommentar:

arieldog sa...

Det var ikkje så fint vêr inne i fjorden heller, men det bles ikkje. I Markane var det tjukk skodde. Tenkjer på Harald i dag, og på Ruth.

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...