søndag, november 13, 2016

Dagbok 2016: 13.november.Farsdag



Klokka er 17.15, og det er bekmørkt ute.Det går ei stund før ein blir van med desse tidlege kveldane. Temperaturen er + 4 grader, litt kaldare enn i går altså. Det har regna litt av og til, men vi har også sett sola. Eg har fått nokre pappbriller med naboen, som eg kan sjå rett på sola med, då såg den mest ut som ein måne, men det var lett å sjå kor mykje av sola som eigentleg var bak fjellet. Apropos, så har vel alle fått med seg at det skal vere supermåne i morgon?
Elles er det ikkje mykje nytt her i huset. Nils ligg i senga heile dagen, slapp og kraftlaus, det er så trist å sjå. Eg er sjølvsagt inn til han både titt og ofte, men han vil ikkje ha for mykje "mas". Dessutan vil han ha det kaldt på rommet. Men han har den store ku-bjella si innan rekkevidde, den som Svein reparerte, så han kan ringe på den når han vil at eg skal kome.
Når situasjonen er slik, så må eg gjere noko fysisk, så eg ikkje blir sittande å deppe.
I dag hadde eg ein dunge med klede som skulle strykast.Då det var gjort gjekk eg bokstavleg talt på veggane. Eg vaska veggane i gangen, hadde ned alle bilda og pussa glasa etc. Det var vel nærmast kattavask-men kor skitne kan veggane i gangen bli ?

For eit par- tre dagar sidan koka eg ein kaloririk graut til Nils, som han ikkje åt. Dei kaloriane må eg forbrenne sjølv, men eg treng dei kanskje no når det er dårleg med matstellet i heimen.

Buketten på bildet fekk vi frå Elle Marie, John Per og Kari, den liknar på den som Ingeborg sende. Levert frå samme butikk.

På bildet under kan de sjå det store eiketreet som no skal vekk.Det har si historie. Det stammar frå Knut Hamsun sin gard på Sørlandet, og heiter Hamsun-eika. Naboane våre får heile hagen sin mørklagt når det er lauv på treet, og skygge på altanen, så dei ser fram til at den skal vekk Den store fine grana skal også ned. Elles har vi bra utsikt frå altanen no når lauvet har falle av trea.
Sjå kor fin skråninga vart etter at Gudmund bioklipte lauvet vårt.





Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...